Zajišťuje kompletní servisní služby pro připojení našich zákazníků.
Vždy se nejprve ujistěte, že není chyba na Vaší straně (např. vytažený síťový kabel, vypnutá wifi na počítači, zařízení nezapojené do elektriky, ...). Předejdete tak zbytečnému výjezdu technika.
Co mám dělat v případě nefunkčnosti připojení?
- Nejprve zkontrolujte, zda je Vaše zařízení připojeno do elektrické sítě
- Zkuste zařízení restartovat - na minimálně 5 sekund vypnout (vypojit ze zásuvky) a opět připojit.
- Pro kontaktování našeho technika volte nejprve e-mail
- V případě nefunkčnosti připojení pak volejte na telefonní čísla
Podmínky námi prováděných servisních zásahů:
- Servis na vyžádání při chybě na straně poskytovatele a telefonická podpora
- ZDARMA - Servis na vyžádání při chybě na straně zákazníka
- 300,-Kč/hod (nejmenší účtovaná položka je hodina) - Servis na vyžádání při chybě na straně zákazníka o víkendu a svátcích
- 100% přirážka k základní sazbě za servis
Doprava na servis
- dopravné se účtuje ve výši 10 Kč bez DPH / km
Servisní reakce: Servis provádíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 72 hod. Obvyklý čas od nahlášení k vyřešení problému je do 24 hod.
Výjimku tvoří:
- Nahlášení problému po 17hod v pracovní dny - řeší se následující pracovní den, pokud zákazník vyžaduje okamžité řešení, platí za řešení v čas mimo hlavni pracovní dobu 300,- Kč bez DPH/hod + dopravu, i v případě bude-li problém na straně poskytovatele.
- Nahlášení problému v pátek po 17 hod - řeší se následující pracovní den, tedy v pondělí, pokud zákazník vyžaduje okamžité řešení, platí za řešení v čas mimo hlavni pracovní dobu 300,- Kč bez DPH/hod + dopravu. V případě řešení o víkendu platí podmínky pro servis na vyžádání při chybě na straně zákazníka o víkendu a svátcích (viz. výše) i v případě bude-li problém na straně poskytovatele.
Telefonická podpora
Telefonická podpora je poskytována ZDARMA